Laatste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Laatste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Bangkok

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

20 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag hebben wij het wat rustiger aangedaan. Hoewel, we zijn naar Chinatown geweest en hebben daar vier uur door een krioelende mensenmassa en onmogelijk kleine steegjes met onvoorstelbaar veel ramsj en andere handel gelopen. De straatjes zijn soms nauwelijks breder dan één meter. Toch komen hier mensen door op brommers en wagentjes volgeladen met allerlei zooi. Het is voortdurend uitkijken. Maar het is zeker de moeite waard en een belevenis op zich. Naast de ontelbare kraampjes en winkeltjes met rotzooi vindt je hier ook onnoemelijk veel goudwinkels en Chinese eettentjes.

Aan het eind van de middag even gerelaxt in ons nieuwe hotel Lamphu Tree House. Heerlijk rustig met zwembad en een uitstekende verzorging. De laatste dag wilden wij namelijk iets meer luxe om deze mooie reis mee af tesluiten. Morgen vertrekken wij direct na het ontbijt naar het vliegveld. Als alles mee zit zijn wij op 19.00 uur weer terug in Amsterdam.

• 20 Juli 2012 - 17:28

Margareth Icare:

Hele goede ries terug en tot dinsdag, denk ik, jan gaat per 25 e op vakantie dus dan leunen we op jou, ha,ha!!!

• 20 Juli 2012 - 18:14

Map:

Wens jullie een goeie reis naar huis, wel weer veel gedaan en beleefd en wij hebben mee kunnen genieten.

• 20 Juli 2012 - 19:06

Marion:

Heerlijke stad Bangkok.
    Een goede reis terug!
    Prachtige reis om op terug te kijken!

• 20 Juli 2012 - 20:54

Elly:

En weer een mooie indrukwekkende reis afgesloten. Goede reis terug en dan maar gauw weer orienteren op de volgende reis......