In badpak door de jungle - Reisverslag uit Phanom Sarakham, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu In badpak door de jungle - Reisverslag uit Phanom Sarakham, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

In badpak door de jungle

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

11 Juli 2012 | Thailand, Phanom Sarakham

Gelukkig stond vandaag het water in de rivier wat lager waardoor we nu wel de jungle in konden. Het was toch nog een hele onderneming. Marian was goed voorbereid en had passende kleding. In badpak gekleed de jungle in. De paden waren zeer modderig en glibberig. Voor zover er al sprake is van paden, is het een geklauter en geklim over boomstronken, onder lianen door en over rotsen. Het verschillende keren doorwaden van de rivier was ook een hele klus. De stroming was heel sterk. Het scheelde dan ook niet veel of Marian was met rugzak en al met de rivier mee gevoerd.

Het was zeker alle moeite waard. Op verschillende plekken schitterende waterversnellingen en watervallen gezien. Het einddoel was een prachtige waterval waar wij hebben gezwommen en ons zweet weg konden spoelen. Weer mooie foto’s kunnen maken en enkele video filmpjes. Kijk zelf ook maar eens bij de video filmpjes.