Singapore verkennen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Singapore verkennen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Singapore verkennen

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

10 Januari 2013 | Singapore, Singapore

De eerst dag gaan we de stad bekijken. Via onze gastvrouw Leia krijgen we waardevolle tips wat interessant is. We kopen een metrokaart waarin we onbeperkt gebruik kunnen maken van de metro en de bus, voor de periode dat we hier zijn. We reizen dan ook van hort naar her met de metro. De stations zijn schoon en gedisciplineerd. Er zijn speciale lijnen voor de reizigers om in en uit de metro te stappen, en iedereen houdt zich hieraan. We bezoeken Chinatown, Little India en Arab Street. En natuurlijk sluiten we de dag onder het genot van een wijntje en hapje bij het beroemde Raffles Hotel.