Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

12 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

De volgende dag vliegen we vanaf het Changi International Airport terug naar huis. Achteraf gezien zouden wij de reis in omgekeerde volgorde doen. Dit is interessanter vanwege de grote steden die minder indruk maken dan Mandaly, Bagan en Inle Lake. Of we hadden ons moeten beperken tot het midden en noorden van Myanmar. Desalniettemin is het een bijzondere reis geweest. Om een uur of tien landen wij in Amsterdam. Daar besluiten wij om Leydy op te zoeken om haar vers van de pers ons verhaal te vertellen. Zij verraste ons met oliebollen en appelflappen omdat wij oud en nieuw gemist hebben. s'Avonds hebben wij nog een verjaardag van Adrie, dit geeft ons de gelegenheid om daar onze belevenissen ook nog te vertellen. Een mooie afsluiting van de reis.