Welkom op ons reisweblog, reis je mee? - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Welkom op ons reisweblog, reis je mee? - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Welkom op ons reisweblog, reis je mee?

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

11 December 2014 | Nederland, Zuidwolde

Yes, het is bijna zover. Nog één dag voor wij vertrekken naar Nepal en Tibet. Wij gaan zoals we gewend zijn, weer backpacken. Het beloofd weer een bijzondere reis te worden. Morgen gaan we vanaf Düsseldorf via Istanbul naar Kathmandu. Om een idee te krijgen van onze reis kijk dan even op het routekaartje hieronder.

Ben je geïnteresseerd in hoe het ons vergaat, dan kun je ons volgen op dit reis-weblog. Wij vinden het heel fijn om reacties te ontvangen. Aarzel dus niet om een berichtje te sturen. We zullen proberen zo af en toe een berichtje met wat foto's te plaatsen en misschien wel een stukje video. Veel zal afhangen van de beschikbaarheid van (snel) internet en ons reisschema. Het zal niet zo regelmatig en uitgebreid zijn dan jullie anders van ons gewend zijn.

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen, schrijf je dan in voor de mailinglijst en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Ga daar voor naar "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! Wordt het je te veel om vanuit dit koude kikkerland ons te volgen in het prachtige Nepal en mystieke Tibet, dan kun je je hier natuurlijk ook weer uitschrijven/afmelden. Deze eerste mail ontvang je omdat wij je toegevoegd hebben.

Zodra een berichtje door ons is geplaatst krijg je een mailtje als jij je e-mailadres hebt ingevuld. Wil je geen mail meer ontvangen, dan kun je gewoon je mailadres weer verwijderen.

Ons motto is en blijft: Een toerist weet niet waar hij geweest is. Een reiziger weet niet waar hij naar toe gaat! Bij voorbaat dank voor je reactie en veel plezier met het meereizen.
Groeten,

Gerard en Marian

• 11 December 2014 - 23:03

Map Dijkstra:

Goeie reis, veel plezier en ik ga jullie natuurlijk volgen.

• 11 December 2014 - 23:08

Wolter Moorman:

Land veilig in Kathmandu en een voorspoedige tracking.

• 11 December 2014 - 23:43

Tom Agostine:

Gerard,
    Sounds like another wonerful adventure! I look forward to hearing and seeing it via your posts and photos. Enjoy!
    Tom

• 11 December 2014 - 23:45

Ans Koster:

Een goede reis en prachtige avonturen en ontdekkingen wens ik jullie toe. Geniet!

• 12 December 2014 - 06:35

Marco V Galen:

Hoi Gerard en marian heel veel reisplezier en een goede vlucht toegewenst.

• 12 December 2014 - 08:22

Henny:

Ontzettend veel plezier op deze avontuurlijke reis!

• 12 December 2014 - 08:56

Melitta:

Geweldig weer te lezen dat jullie weer een nieuw avontuur voor de boeg hebben. (stiekem stik jaloers) maar des al niet te min: HEEL VEEL PLEZIER!!
    Voorzichtig aan doen en pas goed op elkaar.

• 12 December 2014 - 11:32

Elly:

Ik wens jullie een fantastische reis toe. Geniet er met volle teugen van, maar dat zal best lukken. ik kijk uit naar jullie verslagen en hoop dat het vaak lukt hahahaha.

• 13 December 2014 - 07:21

Joke Tjon:

Dus de reis is begonnen als eerst gefeliciteerd met Roberto 25 jaar geworden??
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's ontzettend veel plezier op deze avontuurlijke reis

• 15 December 2014 - 22:03

Anita&Jur:

Wij wensen jullie een Geweldige reis toe ,!