Een regenachtige Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Een regenachtige Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Een regenachtige Kathmandu

Door: Marian en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

14 December 2014 | Nepal, Kathmandu

Vandaag gaan we Kathmandu verkennen. Eerst gaan we naar The Garden of the Dreams. We verwachten daar heel wat van want het moet erg mooi zijn. Mooi aangelegd is het wel dat moeten we zeggen, maar of het nu helemaal aan onze verwachting voldoet.

Vervolgens bekijken we de oude binnenstad. Mooie Pegodas bijna op elke straat hoek zie je wel een Pegoda. De architectuur is zeer verscheidend, prachtige houten gevels met kunstig houtsnijwerk.

Jammer genoeg begint het smiddags te regenen, terwijl we in het winterseisoen zitten en dan regens het gewoonlijk niet.
Vanavond nog met Nilan en zijn vrouw uit eten en morgen vliegen we weer verder.

• 14 December 2014 - 17:52

Elly:

Nou das jammer zeg van de regen.........hier stralend weer maar dit even ter kennisgeving.....:)
    goede reis verder.

• 15 December 2014 - 08:56

Melitta:

Wat zijn jullie "rijke" mensen! Geweldig dit allemaal te zien.
    Kan er van afstand erg van genieten, ook al heb ik zelf niet dit lef trekt 't wel om zo iets te kunnen ervaren.
    Veel plezier.Ik blijf graag 'mee-reizen'. ; )