Bijkomen in Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Bijkomen in Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Bijkomen in Pai

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

30 Juni 2012 | Thailand, Pai

Na een lekkere en noodzakelijke douche in ons Guesthouse Happy House en een klein tukje kunnen wij er weer helemaal tegenaan. Vanmiddag hebben wij snel Pai verkend. Bij terugkomst was alle vieze was al weer netjes voor ons gewassen en gestreken. De avond is nu gevallen en wij zijn lekker wezen relaxen in dit prachtige backpackers stadje. Na de primitieve omstandigheden in de jungle en de rust en stilte is het genieten in Pai.

Het is een echt backpackers stadje waar je de meest vreemde vogels voorbij ziet komen. Het is een bonte mengeling van kleuren, geuren, muziek, straatleven en chillen. Hier zijn veel jongeren die genieten van het leven. Opvallend is de warmte en de zon die hier weer volop schijnt. Dit in tegenstelling tot de laatste dag in de jungle. Na vier dagen primitief junglefood konden wij vanavond weer kiezen wat wij maar wensten. Voor vier euro per persoon hebben wij genoten van een lekkere champignonsoep met een vers broodje, een extra large biefstuk met friet, een salade en een enorme aardbeien lassie (yoghurt drank). Nu nog een laatste half liter bier voor één euro zeventig en dan lekker naar een echt bed.

• 29 Juni 2012 - 17:26

Map:

Dat is zeker lekker na zo'n zware tocht, lijkt me een leuk stadje...en lekker goedkoop, Gerard, echt iets voor jou. Marian, je bent echt wel een bikkel, zo'n zware tocht met je (half) gekneusde enkel.
    jullie beleven nu al van alles, wat een ander in 4 weken onderneemt

• 29 Juni 2012 - 17:49

Marion:

Kijk, dit ziet er al weer een stuk beter uit!

• 30 Juni 2012 - 07:03

Micky:

tot nu toe een mooi reis verslag .... top

gr van micky

• 30 Juni 2012 - 19:00

Fenny:

Heb zojuist 4 verslagen achter elkaar gelezen. Ziet er avontuurlijk uit. Geniet er nog even van samen!