Khao Sok regenwoud - Reisverslag uit Phanom Sarakham, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Khao Sok regenwoud - Reisverslag uit Phanom Sarakham, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Khao Sok regenwoud

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

09 Juli 2012 | Thailand, Phanom Sarakham

Wij zitten nu in Khao Sok Nature Resort, een waar paradijsje. Hier hebben we ook weer tijd en internet om ons reisverslag bij te werken. In de jungle met Karstgebergten om ons heen zitten wij in een juweeltje van een boomhut. De naam is heel toepasselijk ‘Tarzan and Jane’. De boomhut is op zo’n vijf meter hoogte in een echte boom gebouwd. De badkamer is zeer speciaal en heeft geen dak. De inrichting is voornamelijk met natuurlijke materialen gedaan. Mr. Tee drukt ons wel op het hart alles goed af tesluiten als wij weg zijn. Niet vanwege de muggen of dieven, maar vanwege de apen die hier weer in groten getale aanwezig zijn. Ze hebben de neiging om in te breken en alles wat los en vast zit te stelen.

Morgen maken wij een tweedaagse trek over het meer in de jungle en een trek door het regenwoud. Het staat er hier om bekend dat het behoorlijk kan regenen. De naam Rainforrest zegt genoeg. Wij zijn heel benieuwd maar zien er echt naar uit. Nu aan de maaltijd in het prima verzorgde restaurant.