Welkom - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

18 Juni 2012 | Nederland, Zuidwolde

Welkom op ons reisweblog,

Nog een paar dagen in dit regenachtige weer voor wij vertrekken naar het tropische Thailand.

Wij gaan backpackend door Thailand trekken. Ben je geïnteresseerd in hoe het ons vergaat, dan kun je ons volgen op dit reis-weblog. Wij vinden het heel fijn om reacties te ontvangen. Aarzel dus niet om een berichtje te sturen. We zullen proberen zo regelmatig als mogelijk verslag te doen en foto's te plaatsen. Veel zal afhangen van de beschikbaarheid van (snel) internet en ons reisschema.

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen, schrijf je dan in voor de mailinglijst en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglijst in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! Wordt het je te veel om vanuit dit koude kikkerland ons te volgen in het prachtige Thailand, dan kun je je hier natuurlijk ook weer uit schrijven/afmelden.

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING TRACKING ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)

Zodra een berichtje door ons is geplaatst krijg je een mailtje als jij je e-mailadres hebt ingevuld. Wil je geen mail meer ontvangen, dan kun je gewoon je mailadres weer verwijderen.

Bij voorbaat dank voor je reactie en veel plezier met het meereizen.
Groeten,

Gerard en Marian

• 18 Juni 2012 - 18:18

Debney:

Heey Gerard en Marian,
    Volgensmij kan ik me herinneren dat julllie niet zo lang geleden ook al naar Thailand zijn geweest ;-). Jullie krijgen er geen genoeg van zo te zien, leuk! Ik zal jullie volgen!

• 18 Juni 2012 - 18:48

ANITA:

Hallo Gerard en Marian
    Wens jullie een fijne vacantie toe
    Grtjs Anita

• 18 Juni 2012 - 19:02

Jeanet:

India,Egypte en nu Thailand, toe maar weer!
    Geniet ervan, ik hou het bij oerol deze week (ook leuk), tot ziens.

• 18 Juni 2012 - 20:51

Ruud:

Hoi Gerard en Marian

Veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes, Ruud

• 19 Juni 2012 - 07:36

Erik:

Spannend weer, zo'n reis. Heel veel plezier!

• 19 Juni 2012 - 15:52

Joyce:

Aftellen is begonnen, he....Nog even en dan Nederland verlaten als hier zwaar weer op komst is!
    Ik hoop dat het een geweldige ervaring voor jullie wordt! Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Groetjes en tot volgende maand.

• 22 Juni 2012 - 18:42

Marion Bouwman:

De start is niet geweldig met een verstuikte enkel van Marian maar hopelijk valt de schade mee en kunnen jullie beginnen aan een fantastische reis. Veel plezier!

• 22 Juni 2012 - 20:47

Joke Schlepers:

Hallo je zus weer mooie fotos geniet er maar van.