Tansen historische stad - Reisverslag uit Tānsen, Nepal van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Tansen historische stad - Reisverslag uit Tānsen, Nepal van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Tansen historische stad

Door: Marian en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

20 December 2014 | Nepal, Tānsen

Vandaag komen we rond 3 uur met de toeristische bus aan op 5 kilometer van Tansen. We zien Tansen al boven op de berg liggen. Met een taxi gaan we vervolgens naar boven. Via het Toeristen informatie centrum krijgen we een mooie kamer bij een Homestay, een vriendelijk echtpaar wijst ons de kamer.

Tansen blijkt niet zo interessant te zijn als we in de Lonely planet lezen. Het is ook zaterdag, wat in Nepal een vrije dag is, dus alles is dicht en er is weinig te beleven. Het schijnt dat je hier mooie wandelingen kunt maken maar vanwege de stijle straatjes, geloven we dit wel. We besluiten morgen door te reizen naar Pokhara de stad to by. Hier vertrekken alle wandelingen naar de beroemde Anna Purna.

• 22 December 2014 - 09:19

Map:

Kitchen schijn een erg leuk woord te zijn, zie ik in het filmpje. Het contact met de lokale bevolking is door de home-stay een andere beleving, mooi om te zien.

• 22 December 2014 - 10:45

Wolter:

ziet er netjes en interessant uit