Welkom op ons reisweblog, - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Welkom op ons reisweblog, - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Welkom op ons reisweblog,

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

01 December 2012 | Nederland, Zuidwolde

Nog een paar dagen in dit regenachtige weer voor wij vertrekken naar het mysterieuze en gesloten Birma (Burma of Myanmar).

Wij gaan zoals we gewend zijn, weer backpacken. We vliegen eerst op Bangkok Thailand en vliegen twee dagen later naar Mandalay in Birma. Ben je geïnteresseerd in hoe het ons vergaat, dan kun je ons volgen op dit reis-weblog. Wij vinden het heel fijn om reacties te ontvangen. Aarzel dus niet om een berichtje te sturen. We zullen proberen zo regelmatig als mogelijk verslag te doen en foto's te plaatsen. Veel zal afhangen van de beschikbaarheid van (snel) internet en ons reisschema. We hebben gehoord dat het internet in Birma een groot probleem is. Het militaire en communistische regime houdt het land strak gesloten voor "negatieve, westerse" invloeden. We hopen maar dat we toch af en toe wat reisverslagen en vooral foto's kunnen uploaden.

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen, schrijf je dan in voor de mailinglijst en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglijst in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! Wordt het je te veel om vanuit dit koude kikkerland ons te volgen in het prachtige Birma en Maleisië, dan kun je je hier natuurlijk ook weer uitschrijven/afmelden. Deze eerste mail ontvang je omdat wij je toegevoegd hebben.

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING TRACKING ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)

Zodra een berichtje door ons is geplaatst krijg je een mailtje als jij je e-mailadres hebt ingevuld. Wil je geen mail meer ontvangen, dan kun je gewoon je mailadres weer verwijderen.

Bij voorbaat dank voor je reactie en veel plezier met het meereizen.
Groeten,

Gerard en Marian

• 01 December 2012 - 10:06

Map Dijkstra:

Gerard en Marian,
    Veel plezier op jullie nieuwe komende reis naar Birma, ik blijf jullie volgen.
    Top hoor, zo'n mooie bestemming.
    Groetjes, Map.

• 01 December 2012 - 13:08

Bernadette:

hey zus en gerard

veel plezier op jullie reis, ik ben weer erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's

groetjes bernadette

• 01 December 2012 - 16:12

Marion:

Heerlijk hoor, weer zo'n nieuw avontuur.
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen in Birma (Myanmar)!
    Leuk om jullie weer te kunnen volgen,
    groetjes Marion

• 01 December 2012 - 18:21

Elly:

Ik wens jullie een fantastische tijd toe. En hoop aan deze kant mee te genieten van jullie reisverslagen. Enjoy!!

• 02 December 2012 - 19:04

Geesje Bloemberg:

sorry Gerard ik had niet door dat je nu al weg ging ,dan had ik jouw en je vriendin nog even een hele prettige reis toe gewenst, maar dat doe ik nu per deze heel veel plezier met jullie reis .ik lees graaag mee Gr Geesje

• 03 December 2012 - 11:38

Hilde Casteleyn:

Gerard en Marian,
    Nu ik alle tijd van de wereld heb ga ik jullie een zeer aandachtig volgen, alle fotos bekijken en natuurlijk volop meegenieten. Geniet van Birma, geniet van elkaar en laat maar vaak van je horen...
    Liefs uit Nijverdal, Hilde

• 03 December 2012 - 16:00

Jane Lübbers:

Hallo Gerard en Marjan,
    Het is dus weer pakken en wegwezen. Veel goeds op jullie trip. Ik heb geen idee hoe de weersomstandigheden nu in Myamar zijn. Hebben jullie wat extra losse american dollars bij je? In mijn tijd waren ze daar erg dol op, maar misschien is dat wel verandert, hoewel ik mij dat van Myamar haast niet kan voorstellen.
    Willen jullie de mails ook doorsturen aan Merel, die zal het zeer waarderen. E-mail: terlienmerel@gmail.com

Vriendelijke groet,

Jane Lübbers