Backwaters tour Alleppey - Reisverslag uit Alleppey, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Backwaters tour Alleppey - Reisverslag uit Alleppey, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Backwaters tour Alleppey

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

09 Januari 2012 | India, Alleppey

Via Philippe en Marian van Red´s guesthouse waar we verblijven, hebben wij voor vandaag een trip geboekt met een Boathouse over de Backwaters van Kerala vanaf Alleppey. We zijn nu wel toe aan wat ontspanning. Vandaag dus lekker dobberen op een grote luxe boot, samen met een Engels koppel, David en Amanda. Met zijn vieren hebben wij de hele boot voor ons zelf. De kapitein en drie bemanningsleden zorgen voor eten drinken en al het andere.

Na alle drukte is het goed vertoeven op het water. Maar al snel blijkt dat hier ook enkele rimpelingen in het paradijs verschijnen. Na een half uurtje varen leggen wij aan bij een shop. Daar kunnen wij vis kopen voor de lunch. In de shop zijn King Prawns te koop. Deze laten wij dus maar liggen.

De omgeving waar wij door heen varen is heel fraai.