Eindelijk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Eindelijk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Bangkok

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

09 December 2012 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen dan toch aangekomen in Bangkok met twaalf uur vertraging en een groot slaapgebrek. De reis verliep verder voorspoedig. Netjes op tijd landden wij in Doha (Qatar) en vervolgens zijn we doorgevlogen naar Bangkok. We waren een beetje bang voor onze bagage. Altijd lastig zo’n omboeking. Je weet maar nooit of onze koffers ook in het juiste vliegtuig en op de goede eindbestemming aankomen. Zou toch heel vervelend zijn als dit niet zo was. Maar gelukkig, niets aan het handje.

Rond 09.00 uur waren wij bij Bas, onze coachsurf host, waar wij vandaag verblijven. Na een kop koffie zijn we eerst maar even bij het zwembad op het dak van zijn appartementen complex wat gaan slapen. Helaas hebben we door de vertraging, nu slechts één dagje om hier te verblijven. Morgenochtend vliegen wij door naar Mandalay in Birma. Bas heeft als IT specialist wel zijn internet verbindingen goed voor elkaar. Dat geeft ons de gelegenheid om ons reisweblog even bij te werken. Wel zo handig omdat we verwachten dat het vanaf morgen in Birma een heel stuk lastiger zal worden.

• 09 December 2012 - 14:27

Map:

Na de lange reis ziet het er bij jullie al weer heel zomers uit, nog even door naar Birma en de echte reis gaat beginnen, hier regen, hagel,storm, sneeuw al weer weg.Goed verzorgd daar, zwembad en fitness. Veel plezier.

• 09 December 2012 - 20:10

Trijntje:

leuk weer om en collega te volgen in wat ie doet!

• 09 December 2012 - 21:23

Marion:

Jammer van zo'n chaotische reis!
    Hoop dat wij morgen zonder vertraging wegkomen naar Edinburgh!

Heel veel plezier, geniet er van!
    Marion

• 10 December 2012 - 11:38

Jan Bouwmeester:

Gerard en Marian,

Na een slechte start van jullie vakantie hoop ik dat het vanaf nu veeeeeeel beter gaat.
    Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jullie, lekker op vakantie met heerlijke temperaturen. T's hier maar niks, koud en nat......
    Maak er een mooie vakantie van, geniet en ik zal jullie blijven volgen.

Jan

• 10 December 2012 - 14:59

Geesje:

Na het iets mindere nieuws hopen wij dat het nu goed gaat. geniet er van , we horen
    wel verder .Vind leuk om jullie te volgen. Gr Geesje

• 10 December 2012 - 17:56

Lyda:

marian, al weer zo'n leuke reis en wij zitten maar te bibberen voor de kachel.
    Geniet er maar lekker van.
    Lyda