Welkom - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Gerard en Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

03 December 2011 | Nederland, Zuidwolde

Welkom op ons reisweblog,

Wij gaan backpackend door India trekken. Ben je geïnteresseerd in hoe het ons vergaat, dan kun je ons volgen op dit reis-weblog. Als je op http://maps.google.com/maps/ms?msid=203789166134749975867.0004b18baa750cae529b6&msa=0 klikt zie je onze reisroute. Wij vinden het heel fijn om reacties te ontvangen. Aarzel dus niet om een berichtje te sturen. We zullen proberen zo regelmatig als mogelijk verslag te doen en foto's te plaatsen. Veel zal afhangen van de beschikbaarheid van (snel) internet en ons reisschema.

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen, schrijf je dan in voor de mailinglijst van en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglijst in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING TRACKING ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)

Zodra een berichtje door ons is geplaatst krijg je een mailtje als jij je e-mailadres hebt ingevuld. Wil je geen mail meer ontvangen, dan kun je gewoon je mailadres weer verwijderen.

Bij voorbaat dank voor je reactie en veel plezier met het meereizen.
Groeten,

Gerard en Marian

  • 03 December 2011 - 08:13

    Map Dijkstra:

    Natuurlijk ga ik jullie volgen. Spannend hoor, even af tellen nog 5 dagen en nu ook al mooie foto's van wat jullie te wachten staat. Alvast wat voorpret. Succes verder met de voorbereidingen.

  • 03 December 2011 - 08:45

    Micky:

    hee top reis jullie ... geniet er van

  • 03 December 2011 - 10:52

    Annemarie Blom:

    wat een verrassing: een winter-zomerreis, door een mij helemaal onbekend land, en met een prachtige reisgenote. Ik volg graag jullie avonturen!
    Succes met pakken en een goede vlucht alvast,
    groet, annemarie.

  • 03 December 2011 - 12:36

    Bernadette:

    hoi veel plezier en geniet er van ik zal jullie volgen op jullie reis door india

  • 03 December 2011 - 16:02

    Willy Van't Veld:

    Dag luitjes....
    Heel veel plezier goede reis en take care....
    Fijn dat we mee mogen reizen...........
    groetjes willy

  • 05 December 2011 - 19:06

    Henry Bosman:

    heel veel plezier en succes daar in het verre india. ik zal zeker jullie reis volgen en kan niet wachten om zo'n mooie sticker op een foto terug te zien. haha.

    groetjes

  • 05 December 2011 - 19:59

    Buddy Harry:

    Veel plezier tijdens jullie vakantie, we houden jullie goed in de gaten.

    Groetjes

  • 06 December 2011 - 07:01

    Marco Van Galen:

    hoi mar en gerard

    leuk om jullie zo te volgen tijdens de trip naar en door india . super
    geniet er lekker van . en heeel veel plezier.
    ik geniet op deze manier met jullie mee .

    dikke knuffel uit het arnhemse .

  • 06 December 2011 - 21:25

    Jeannette Dhondt:

    Geniet ervan. Ik ga jullie volgen.

  • 07 December 2011 - 15:22

    Margriet Nanning:

    Heel veel plezier op deze mooie reis.
    En leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Geniet er van

    Groetjes Margriet

  • 07 December 2011 - 21:15

    Elly:

    ik wens jullie een fijne reis met vele mooie ervaringen toe. ENJOY groetjes elly

  • 08 December 2011 - 23:47

    Albert :

    Net even gelezen ,toppie ...genieten jullie he ....laterrrrrrrrr..ik volg jullie

  • 12 December 2011 - 11:59

    Jane Lübbers:

    Hallo duo,
    Ik vind het altijd prachtig om reisverlagen te lezen met de daarbij behorende foto's. Ook blikt het mij terug naar mijn ervaringen in 1982. (Ik was toen 33 jaar en een periode gestopt met mijn werk.) Dat lijkt meteen lang geleden. Het was een lange tijd rondreizen in Thailand-Maleisië-Indonesië-Singapoor-Nepal-Birma-Filipijnen-Sri Lanka. In die landen was het spreken van de Engelse taal matig aanwezig. Ook de lettertekens waren niet als wat ik hier gewend was. Zaken opzoeken-uitstippelen met computers was niet aan de orde. Mobieltjes waren er ook niet. Brieven, kaarten etc. werden handmatig geschreven en kwamen weken later aan bij het thuisfront. Vanuit het thuisfront werd post gestuurd naar de diverse postkantoren afd. postrestanten. Een bezoek daaraan was zeer verheugend.
    Een groot verschil, nu weten we alles al op dezelfde dag. Ondanks alles kan ik terugkijken op de vele prachtige contacten met de mensen van het desbetreffende land. Mijn inventiviteit en creativiteit werd behoorlijk in mij wakker geroepen.

    Afgelopen zomer waren we met ons viertjes in Java-Sulawesie-Bali-Flores ook weer een fantastische belevenis. Het was voor mij vooral belangrijk om de kinderen te laten zien waar ik ooit ben geweest.
    Uiteraard maken wij deze reizen niet jaarlijks.

    Gisteren ben ik bij mijn zus Leydy in Amsterdam wezen klussen. We hebben een zelfmaakbed in elkaar gezet. (Geheel naar eigen ontwerp van mijn zuster.) Eveneens werd volgens eigen ontwerp mijn zuster (het moest overal precies tussen passen....)een soort tafel in elkaar gezet. Wij waren er maar wat druk mee.

    Verder heb ik mijn hoofd en handen vol aan de deelname van de Wmo-raad. Op dat gebied is ontzettend veel gaande.

    Boudewijn heeft het druk met zijn examenjaar van de middelbare school. Ook is hij gestart met een baan bij Albert-Heijn. Prachtig toch!

    Merel heeft haar opleiding helpende zorg en Welzijn in Ermelo afgerond. Op 22 december ontvangt ze haar diploma. Sinds kort woont ze zelfstandig in een mooie studio in Hilversum.

    Onze vier katten krijgen hier volop te eten dat zal daar vast wel anders zijn.

    Ik wens jullie veel goeds toe en kijk uit naar hetvolgende verslag.

    Groetjes van ons,
    Merel-Boudewijn_hennie-Jane

  • 28 December 2011 - 20:10

    Willy Van't Veld:

    Dag Marian en Gerard .
    Super gave foto's het lijkt me een heel mooi land ..........
    lekker eten wat ik zo zag heb op de foto's...........
    Die ratten super gaaf zo als ze met z'n allen om die schaal melk zaten ...........
    Ik wens jullie in ieder geval nog veel plezier en voor over een paar dagen een Gelukkig Nieuwjaar.
    Groetjes Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidwolde

Gerard en Marian

Coachsurfers: https://www.couchsurfing.org/people/gerard.lubbers https://www.couchsurfing.org/people/marian.feddema

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 206709

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 17 Januari 2015

Nepal en Tibet

02 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Peru en Bolivia

05 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

China en Vietnam in een backpack

07 December 2012 - 12 Januari 2013

Burma, mysterieus en fascinerend (Myanmar)

21 Juni 2012 - 21 Juli 2012

Thailand van jungle tot bounty eiland

08 December 2011 - 14 Januari 2012

India

Landen bezocht: