Winters Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Winters Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Winters Helsinki

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

08 December 2011 | Finland, Helsinki

De eerste etappe zit erop! Vanmorgen vroeg zijn we door Sacha naar de trein gebracht. We hadden veel mazzel met het weer. Gelukkig even geen storm en we konden op tijd vanaf Schiphol vertrekken.

Finnair vliegt in ieder geval op tijd. We zijn net aangekomen in een donker en winters Helsinki. Is wel even wennen wanneer je denkt dat je naar de zon gaat. Qua kleding zijn we er ook niet op berekend. Het is hier drie uur in de middag maar pikkedonker en buiten is het zwaar bewolkt met lichte sneeuwval. Gelukkig hoeven we niet naar buiten en moeten we de komende uurtjes onze tijd verdoen. Daarom even tijd voor het bijwerken van het reisweblog. Om 20.00 uur vertrekt ons vliegtuig naar Delhi waar we vroeg in de morgen aan zullen komen. Met een beetje geluk staat daar onze Pick-up service van het hotel op ons te wachten. We zullen zien.

• 08 December 2011 - 14:55

Map:

Zo dat is snel nu al een eerste verslag, vanuit donker Helsinki, goede reis verder

• 08 December 2011 - 17:33

Elly:

gelukkig geen vertraging op schiphol. Jullie hebben er echt zin in hahaha. Voor straks lekker slapen in the plane en gezond weer op. Fly fly bay bay

• 08 December 2011 - 21:34

Leydy:

Tjonge jonge, Helsinki by night om 15.00 uur. Met sneeuw. En jullie waren toch onderweg naar de tropen? Wij hebben vanavond hier regen, regen, regen en af en toe een lekker rukwindje. Toch echt wel even wat anders dan toen jullie hier vanmiddag vertrokken. Precies op tijd weg uit dit kille koude kikkerlandje.
    Een heel goeie reis wens ik jullie toe.

• 08 December 2011 - 21:39

Elke:

Een goede reis verder en ik ben heel benieuwd naar de verhalen uit india!! Groetjes elke

• 09 December 2011 - 10:25

Ina Moltmaker:

Hoi Marian en Gerard,

Super leuk Marian, je bent dus nu onderweg, ik wil graag jullie reisverslag blijven ontvangen.

Geniet ervan , ik zie aan de foto's dat jullie zin in de reis hebben. Marian je straalt helemaal super om te te zien.

• 09 December 2011 - 20:11

Klaas En Herma:

Wij waren even bang of het vliegtuig wel zou vertrekken. Het stormde behoorlijk.
    Gelukkig lezen we dat dit goed is gegaan en jullie al op weg zijn.
    Goede reis naar Delhi, geniet maar van de warmte en het bijzondere land.
    Groetjes Klaas en Herma

• 09 December 2011 - 21:47

Jan:

Beste Marian en Gerard - samen een hele fijne tijd gewenst in het incredible India - hart. groet Jan