Reis weblog bijwerken - Reisverslag uit Būndi, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Reis weblog bijwerken - Reisverslag uit Būndi, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Reis weblog bijwerken

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

27 December 2011 | India, Būndi

Na vanmorgen eerst lekker uitgeslapen te hebben en een warme douche is het grootste gedeelte van de dag opgegaan aan het bijwerken van ons reisverslag. De afgelopen week hadden wij nogal een achterstand opgelopen. Gelukkig was er een leuk restaurant, Tom en Jerry´s geheten waar we heerlijk relaxed in de zon konden zitten en waar wifi aanwezig was. Daarna nog even de stad door gewandeld. Een leuk klein stadje waar nog het echte India aanwezig is. Kinderen zijn druk bezig met het oefenen van het vliegeren. In januari vindt hier een groot vlieger evenement plaats. De bedoeling is dat de ene vlieger met de andere vlieger in gevecht is en deze neer haalt. Toevallig konden wij ook nog een begrafenis stoet vanaf het dakterras bij Tom en Jerry´s volgen. Het lijk wordt elders in de stad op een brandstapel gecremeerd.

Na een klein avond maal hebben we ons klaargemaakt voor vertrek per trein naar Agra. Wij waren keurig op tijd, maar je raad het al de trein had wederom anderhalf uur vertraging. Het begint langzamerhand te wennen. Morgenochtend worden we wakker in Agra en worden we door het guesthouse opgehaald van de trein. Hopelijk kunnen we wat slapen, ook omdat wij weten dat dit voor diefstal en roof in de trein één van de gevaarlijkste trajecten is.

• 28 December 2011 - 10:25

Leydy:

Nou Marian, je ziet er naar deze weken in India nog helemaal gezond uit. Het is niet niks zo'n reis door India en je slaat je er goed doorheen. Je zult wel vol met reisverhalen terugkeren. Have a nice trip en ik hoor graag je verhaal na terugkeer. Want dat is volgens mij toch over zo ongeveer 2 weekjes.