Dagje lummelen - Reisverslag uit Agra, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu Dagje lummelen - Reisverslag uit Agra, India van Gerard en Marian - WaarBenJij.nu

Dagje lummelen

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marian

30 December 2011 | India, Agra

Vandaag hebben wij eerst maar eens lekker lang uitgeslapen en wat rond gelummeld. We zijn nog wel naar een marmerwerkplaats geweest om te kijken of ze daar het familiewapen van Gerard in marmer kunnen verwerken. Dat bleek geen probleem maar de kosten waren wel een obstakel. Bovendien duurt het drie weken, dus is het maar afwachten wat het resultaat is en of je het daadwerkelijk thuis bezorgt krijgt. Agra heeft wat dat betreft een zeer slechte naam. Dus hebben we dat maar niet gedaan.

Daarna bij daglicht nogmaals naar de Kinary Bazar geweest. Dit keer voelden wij ons, met licht meer op ons gemak. Het is en blijft een chaotische drukte waar je wel tegen moet kunnen. Bekijk anders maar eens de video. Wij hebben vandaag nog tien andere video opnamen geplaatst, bekijk deze ook. Geeft soms toch nog wat meer de sfeer aan als met foto´s of een verslag.

• 30 December 2011 - 16:38

Map:

Zeker ook leuk om de videofilmpjes te bekijken, wat een ongekende drukte soms.
    Hetzelfde filmpje van het eten staat er 3 keer achter elkaar op, misschien wel handig om te weten met oog op je video/foto ruimte

• 30 December 2011 - 17:20

Elly:

vind de hoofdstraat in meppel toch wat rustiger. Alleen dat getoeter al, volgens mij hoor je dat in je bed nog. Je zult er wel aan wennen....................of niet en dan heb je pech als je er woont.
    Have fun

• 30 December 2011 - 19:21

Jeanet:

hey Gerard en Marjan,
    Waar een backpackworkshop al niet goed voor is ...
    Ontzettend leuk om "mee te reizen door India"
    Wens jullie nog veel plezier en wie weet tot ziens in 2012!
    groetjes Jeanet

• 02 Januari 2012 - 11:05

Leydy:

Eindelijk een dagje lummelen. Maar ik heb een vraag over het familiewapen van Gerard, welk familiewapen is dat en wat is dan toch de familienaam? Toch niet Lübbers want daar heb ik nooit van gehoord. Maar begrijp me niet verkeerd want ik zou dat wel leuk vinden.

• 02 Januari 2012 - 17:56

Debbie:

Zooo wat ziet het er mooi uit!
    Nog heel veel plezier en doe voorzichtig.
    gr debbie